Poprzez dobranie optymalnych urządzeń i właściwych systemów
finansowania, OPOLCAN zapewnia idealną inwestycję w techniczny
obieg dokumentów.
Wzorowa jakość obsługi, architektura systemu obiegu dokumentów
precyzyjnie dostosowana do indywidualnych potrzeb oraz wysoka
jakość sprzętu pociągają za sobą odpowiednie koszty. W przypadku
modelu opartego o pięć urządzeń ze środkowego segmentu wydajności
może to być suma przekraczająca nawet 150.000 złotych! Niewiele
firm dysponuje taką ilością gotówki w kasie. Te zaś, które ją
posiadają nigdy nie zdecydują się na jednorazowy wydatek tej
wielkości.
W przypadku samodzielnego podejmowania starań dotyczących uzyskania
kredytu czy leasingu, klienta odstraszają zazwyczaj formalności
i liczba dokumentów jakie musi zebrać. Stoi także przed koniecznością
zgrania terminu uzyskania kredytu z zapłatą dostawcy. Odmiennym
zagadnieniem jest także sposób księgowania zakupu, jego amortyzacja
oraz wiele nie innych czynności.
W efekcie klient decyduje się częstokroć na tzw. "mniejsze
zło" wybierając produkty o możliwie najniższej cenie zakupu.
Celowo nie wymieniamy przy tym kosztów eksploatacji i serwisu,
gdyż nie wchodzą one w skład inwestycji początkowej.
Obecnie dostawcy coraz szerzej zaczynają wykorzystywać rozliczanie
w formie kosztu za kopię.
Klienci zrażają się jednak do tego typu współpracy. Na powody
takiego poniekąd irracjonalnego postępowania składa się głównie
niezrozumienie zasad funkcjonowania systemu. Nagminnie porównywane
są tylko wartości kosztu za kopię, brak poświęcania uwagi jego
składowym czy wreszcie mylenie takich pojęć jak koszt kopii
w kontrakcie i poza nim. Poniższy opis przybliży zasady
funkcjonowania oraz korzyści płynące z zawierania kontraktów
w tym systemie. |
|