Nauczyliśmy się, że nie chodzi tu przede wszystkim o posiadanie
właściwych urządzeń czy krótki czas ich naprawy. Dla nas to
walka o zaufanie i poczucie bezpieczeństwa naszych Klientów.
To uczciwość i rzetelność potwierdzająca, że we wszystkich
działaniach najważniejszy jest człowiek.
Gwarancja serwisowa, stanowiąca jeden z elementów programu
pełnej obsługi serwisowej wyjaśnia jak w praktyce rozumiemy
naszą filozofię.
Troska o Klienta
Każdy z naszych inżynierów dokłada wszelkich starań by jego
praca w pełni satysfakcjonowała Klienta. Coraz większa ich liczba
jest dla nas dowodem zaufania i dopingiem by działać jeszcze
lepiej.
Oryginalne części i materiały
Jako część światowego koncernu oferującego urządzenia biurowe,
wykorzystujemy i dostarczamy wyłącznie oryginalne części - tak
więc jakość jest zawsze gwarantowana.
Pełna gwarancja wydajności
W przypadku, gdyby w okresie objętym kontraktem nasz produkt
nie pracował zgodnie ze specyfikacją techniczną producenta,
bezpłatnie wymienimy go na inny.
Urządzenie zastępcze
Jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie jesteśmy w stanie naprawić
urządzenia w ciągu 48 godzin, dostarczymy na czas naprawy urządzenie
zastępcze.
Uniwersalny czas reakcji
Naszym celem jest precyzyjne dostosowanie czasu reakcji do potrzeb
Klienta. Całą dobę dostępna jest w Internecie elektroniczna
pomoc E-Tech. Oferujemy także wsparcie przez "gorącą linię".
Jeżeli jednak to nie wystarczy, zaproponujemy inżyniera dedykowanego
do urządzenia, który będzie dbał o jego wydajność bez względu
na porę dnia czy dzień tygodnia.
Pełne wsparcie techniczne
Klient nie musi już tracić czasu na poszukiwanie materiałów
o najwyższej jakości. Dzięki umowie podpisanej z Servisco,
jesteśmy w stanie dostarczyć do jego siedziby wszystkie elementy
konieczne by zmaksymalizować wydajność i produktywność urządzenia.
Oferujemy papier, toner, folie, naklejki i wiele innych
produktów.
Szkolenia i ciągłe wsparcie w działaniu
By upewnić się, że Klient będzie w pełni wykorzystywał możliwości
swojego urządzenia, oferujemy bezpłatne przeszkolenie użytkowników.
|
|